Vad göra med jeans?

Okej då, jag skriver lite innan läggdags. Får se om jag får ihop något vettigt..? ^^

Var på vattengympa nu på kvällen, mellan 18:00 och 19:00. Idag var det så skönt, för vi var bara halva gruppen. Resten hade tagit påsklov. När vi är full grupp är det lite trångt i bassängen och man blir lätt nerstänkt och man kan inte alla gånger ta ut rörelserna ordentligt. Men idag var det bara att ösa på och det var så härligt! Tänk om det kunde vara så varje gång..Men nu är det ju bara två gånger kvar. Hoppas på att få hamna i en ny grupp sen.

Sitter och funderar lite..Jag har två par jeans som jag skulle vilja sy om. Sy in litegrann i låren och sen göra om dom från utsvängda till stuprör. Men vart kan man fixa det? Finns det nåt ställe här i Sandviken? Och vad skulle det kosta? Dom sitter ju inte så bra just nu och jag vill inte ha dom utsvängda, men det känns ju dumt att slänga dom. Fast det kanske är svindyrt att sy om..Men är det någon som vet, så lämna en kommentar!

Evelina vill inte sova. Vi har varit upp flera gånger men nej, hon vill inte. Fått henne att somna om några ggr men man hinner inte ens ner för trappen innan hon vaknar igen.Lite irriterande är det ju, jag är trött och har ont i kroppen efter vattengympan. Helst skulle jag vilja krypa upp i sängen och läsa lite i Stieg Larssons Män som hatar kvinnor som jag lånat av brorsan. Har lånat alla 3 böcker av honom, han säger dom är bra. Den sista boken läste han ut på 6 timmar eller vad han sa. Både han och jag har läshuvud. Älskar böcker, helst ska det vara verklighetsbaserade eller så deckare/thriller.

Sprang förresten på en bra blogg för er som är sminkintresserade. http://sussiessaga.blogg.se
Tjejen är jätteduktig med smink, och så fort jag får råd ska jag köpa mig samma sminkpalett som hon använder, så att man kan go a little bit crazy nån gång och mixtra lite ^^ Inte för att jag kanske skulle gå ut i värsta gröna eller blåa ögonskuggan, men det är häftigt iaf!

Kommentarer
Postat av: hanna hellman

tjena tjejjen!



vet inte riktit, men tror att d e billigare å köpa nya braller, lämnade in en klänning till sömerskorna på stan en gång, skulle sy in den i midjan å grejja me en dragkedja, kostade 800 spänn =)

glad påsk! =)

2009-04-09 @ 08:59:28
URL: http://hannahellman.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tänkte också tipsa om sömmerskorna på stan, där vid Malaysian Butterfly ligger, samt gimlins & Trivsamt var förut..



Har hört att dom tar 250 :- för att sy upp byxor.. Väldigt dyrt enligt mig.. Tur man har en mamma som kan sy så hon syr upp mina byxor.

Funderade också på att sy in jeans vid lårena då alla är för stora för mig där nu.. :-( Så funderade faktiskt på samma du gör.. Men lutar nog till att fråga om mamma har lust att ändra mina jeans..

2009-04-09 @ 09:32:50
Postat av: Linda

Jag tror att du fixar det själv. annars så kan jag hjälpa dig om du vågar. kan hända att det blir tokigt :S..men jag tror inte att det är ngt problem

2009-04-10 @ 00:25:39
URL: http://lindizliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0