What the f..?!?

Var några dagar sedan jag skrev nu. Känner inte för det helt enkelt. Men idag, alldeles precis nu, vart jag så förbannad så jag bara lär ventilera lite.

Snälla rara du, sluta nu. Det börjar bli jobbigt, jag känner mig jävligt förföljd. Det räcker! Ge upp! Ska man behöva sluta använda internet bara för att du tar efter allt jag skriver och gör?

Självklart tänker jag inte skriva några namn, men känner du igen dig så ta åt dig.

-*-*-*-*-                     

Var hem till Linda nu på kvällen. Bor ju nära och bra, uppe på Smultronbacken. Undra varför vi inte umgås mer egentligen..? Aja, var iaf upp dit nu på kvällen. Fick lite kläder efter hennes dotter åt Emilia. Hon skulle ner i förrådet till helgen också och kolla efter skor. Hon trodde sig ha några där. Helt underbart! Jättefina kläder verkligen. Vi är så tacksamma! Emilia kommer bli lycklig imorgon när hon ser påsen med alla kläder, hon älskar kläder och skor och berättar stolt på dagis om hennes kompisar som hon får kläder av :-)

Torsdag imorgon, inget inplanerat. Mycket som ska göras egentligen. Städas och baka inför helgens kalas när lilla Evelina fyller 1 år! Men jag skulle behöva ha Fredrik hemma så att han kan ta kidsen medans, för just nu hänger dom i ett varsitt ben så fort man försöker sig på att göra nåt. Då orkar då inte jag stå och baka massa kakor..Är det fint väder imorgon så kommer vi nog vara ute i lekparken här utanför efter dagis. Evelina tycker det är jättekul med lekpark och Emilia har lärt sig att gunga helt själv. Men ja vi får väl se helt enkelt, vad som händer och fötter!

Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

Vad önskar hon sig då? Och när får man komma på kalas då? =)

2009-04-15 @ 23:30:53
URL: http://cinalindberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det är så jobbigt samvetet skaver som tusan.. Världens dilemma.. Tänk om man kunde dela sig i två det vore toppen.

2009-04-16 @ 09:13:26
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/
Postat av: malin

Mitt bloggande går i vågor å.....ibland orkar man bara INTE o ibland varenda dag=) Alicia älskar också kläder,igår på Lindex gick hon runt "åh va vackert mamma" om alla klänningar o grejor.....o ett par rosa glitterskor,det va grejer det=) oj,tänk att hon blir ett år Evelina!! Alicia kan gunga själv å o det är skönt=) kram på er

2009-04-16 @ 10:34:46
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Haha heja! Hoppas din stalker lägger ner nu. :P "Terror På Elm Street"-maraton i helgen? ;)

2009-04-16 @ 15:57:59
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0