Pain!

Åh fy fan vad ont jag har i fingret nu..Förbannade inflammation..Gör så apont de första dagarna efter kortisonspruta...Värker ner i hela handen, och jag kan knappt använda fingret..Buhu..Ska nog gå och ta mig ett par alvedon och hoppas på att det hjälper. Borde det ju göra, med tanke på att alla läkare verkar älska alvedon och har det som lösning på allt..

Jag upptäckte ett litet misstag idag. Jag skulle ju till sjukgymnasten den här veckan. Imorgon står det i min almenacka. Idag såg jag på lilla lappen från sjukgymnasten att det var igår jag skulle vart där..Fan då..Så nu sitter jag och väntar på att deras telefontid ska börja så jag kan ringa och prata med dom..Jävla onödigt att dra på sig en räkning sådär, men så kan det gå!

Inatt vaknade Evelina förresten 3 ggr, men somnade om på en gång. Drygt bara att kliva upp varje gång, något upphackad sömn. Trött som en gnu imorse när väckarklockan ringde. Just nu ligger hon ute i vagnen och sover, jag skulle vilja lägga mig på soffan och blunda lite jag med men jag vågar inte när hon sover ute. Så jag får snällt hålla ögonen öppna!

Evelina övar lite karate inne på Leklandet

Kommentarer
Postat av: madde

ja jag klipper mig på studio22 eller vad det heter hara dlrig frågat hur mycket det kostar men har sett på deras pristavla att det inte står nått med bara en del av håret. Men kanske effekt nästa gång då.. men det blev ganska bra för att vara jag :D å gratis :)

2009-01-14 @ 10:25:35
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se
Postat av: Bimbo Boy

blåser på fingret

2009-01-14 @ 16:58:39
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Bimbo Boy

blåser på fingret

2009-01-14 @ 16:58:50
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0