All alone

Lördagkväll..Vad gör jag? Sitter här framför datorn, precis som vanligt..Ensam. Barnen sover, jag och Fredrik skulle kolla på film. Kom ner efter att ha nattat Emilia och upptäcker att Fredrik också somnat. Fan så trist. Vad ska jag göra nu liksom? Önskar jag hade dvd-spelaren nere, så att jag hade kunnat kika lite på Buffy. Men den står ju i Emilias rum..Tror inte att jag lyckas rassla ner den utan att väcka henne. Tänk om brorsan hade tid att spela lite guitar hero då..

Fredrik kom hem vid 15 idag. Som vanligt, sent på eftermiddagen.
Jag tog en lång het dusch, rakade benen och sånt. Skönt att bli av med vinterpälsen, jag rakar oftast inte benen alls höst, vinter, vår. Orkar inte. Vem bryr sig hur jag ser ut om benen under vinterkläderna liksom? Men på sommaren känns det ju ändå bäst med släta, hårlösa, fina ben. Gärna väldigt solbrända också! Soloholic..
Vi skulle lyxa till det lite med att åka till Gävle och svulla på MAX till kvällsmat. Men det krånglade som vanligt en massa innan vi kom iväg..Emilia ramlade bland annat här utanför. Sprang runt och fjantade och snubblade såklart på sina egna fötter. Skrapade sönder byxorna och händerna fick några fina skrapsår. Känslig som hon är så var det ju nästan ambulans till akuten som gällde. Så det sket sig med MAX. Blev hamburgare på AGA-grillen istället. Blev en 200 gram:are. Jag fick i mig nästan hela, lämnade 2 tuggor. Inte så illa, med tanke på hur jag ser ut i kroppen så kan man ju undra vart fan den burgaren tog vägen!

Nej, kanske man ska fortsätta surfa runt på inredningssidor, planera och drömma lite! Fredrik gillar mina skisser hittills och jag har fått klartecken! Woho!

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Aaaw du är bäst! :D <3

2009-06-07 @ 00:31:39
URL: http://bimboboy.com/blogg
Postat av: Bimbo Boy

Aaaw du är bäst! :D <3

2009-06-07 @ 00:31:47
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0