Angelica 85 år

Precis så känner jag mig nu. Gammal och skröplig. Ont överallt och mina smärtstillande är slut! Ve och fasa..Måste kontakta moster så jag får en tid på reumatologen igen, nya kortisonsprutor, möjligtvis röntgen och nytt recept på smärtstillande. Får se vilken tid Fredrik slutar jobbet idag, om han hinner hem så jag kan ta bilen till apoteket och hämta ut den andra nya medicinen som ligger där och väntar.

Fredag idag ja. Tiden går sakta, sakta. Hittills har vi inte gjort mycket. Plockat undan lite, som ungarna varit snabba med att plocka fram igen. Handlat. Lagat mat. Lagt Evelina för att sova middag.Ja det är väl allt.
Emilia är ute i lekparken utanför och leker medans jag sitter här i köksfönstret och håller koll på henne. Kallt ute idag, blåste nästan bort när man gick till affären. Vad hände med sommarvärmen..?

Blev klar med alla mina ritningar över lägenheten igår. Är nöjd, än så länge. Kommer väl säkert att ändra lite fram och tillbaka innan allt är klart ändå. Nu är ju det värsta att jag inte kan göra alla ändringar nu på en gång..Jag vill ju ha det klart nu, helst igår. Den som väntar på nåt gott..Väntar alltid för länge! Faktiskt..

Gissa vad jag är sugen på nu? Ostmacka doppad i varm choklad..

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter skoj med allt nytt du planerar för lägenheten! :) har också en massa planer på G. Är så less på allt trök här hemma :P

2009-06-05 @ 14:18:44
URL: http://lindapernilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0