Nya inflammationer

Haha, mer negativt! Har haft väldigt ont i lederna idag, och nu på kvällen så märker jag av att jag har inflammation i 2 fingrar igen, vänstra handleden är antagligen också på väg att bli inflammerad så där sitter ett handledsstöd nu och högra fotleden är troligtvis också inflammerad. Har så grymt ont där nu! Ryggen ska vi inte prata om. Antagligen kommer det bli röntgen av den nu. Läkaren sa det sist att om inte sprutorna hjälper där så blir det nog röntgen för att se att allt ser ut som det ska. Wonderful..Aja, ska iaf få hämta ut en medicin nu som antagligen kommer att hålla inflammationerna borta väldigt bra. Nackdelen är att man måste gå och lämna massa prover var 14:e dag för att en biverkning av den där medicinen var typ att den kunde göra nåt med öhh..Ja nåt viktigt organ, haha..Äh, blir nog bra tillslut! Har ju rätt hjälp nu iaf, till skillnad från HC:s ta-en-alvedon-hjälp.

Nu ska jag och herr Larsson ta och kika på en film och äta godis! Sen blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

Vi måste se till att träffas snart för jag börjar jobba om 2 veckor och då blir det svårare. =)



kram

2009-06-04 @ 00:24:43
URL: http://cinalindberg.blogg.se/
Postat av: Cina Lindberg

Jag och Wilmer kan komma till er. =)

2009-06-04 @ 10:57:26
URL: http://cinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0