På vift

Här sitter jag och smaskar godis, mitt på dan! Evelina sover, Emilia är i lekparken utanför. Då passar man på!
Herr Larsson är fortfarande ute på vift, han har alltså inte kommit hem från festen igår än. Han sa att han skulle sova borta inatt iaf, men han skulle inte komma hem på eftermiddagen som han brukar. Hm, är det inte eftermiddag nu..?

Jag skulle väldigt gärna vilja hoppa in i duschen och göra mig klar, men jag vågar inte lämna Emilia själv ute utan uppsikt, så det får vänta.
Idag kanske jag ska följa med lillebror Embretsen hem till storebror Embretsen och kolla på gamla festkort från Bj, då man var fjortis! Så roligt och skrämmande på samma gång. Vill jag ens se korten? Som man såg ut på den tiden. Haha! För er som inte vet, så klassades jag tydligen som svartrockare då! Har nog bara 1, möjligtvis 2 kort själv från den tiden. Och ni skulle bara veta hur många som faktiskt vill att jag ska gå tillbaka till den stilen! Nån Halloween, kanske... ^^

Kommentarer
Postat av: malin

jag tror jag minns dig lite från den tiden;-)

2009-06-06 @ 19:57:30
Postat av: Kristian

Jag hittade ett kort från när vi festade i stadsparken, men det var bara jag och patrik björkmann på det ! :(

2009-06-14 @ 23:43:58
URL: http://blog.ooh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0