Planera, planera..

Hihi, gud så roligt det här var..! Sitter och gör massa ritningar över hela lägenheten och hur jag vill att det ska se ut i alla rum. I detalj! Jättekul! Har man lite mål att sträva efter, nåt att se fram emot. Blir bra det här!

Fredrik somnade på soffan, vi som skulle kolla på film. Men jag tror stackarn behöver sova faktiskt..Han verkar lite trött och sliten nu för tiden. Vem är inte det egentligen..?

Imorgon är det visst fredag. Vart tog denna vecka vägen om jag får fråga? Hoppas på fint väder, så vi kan vara ute och leka. Barnen blir så rastlösa inne. Jag med för den delen..Iofs så får jag städrus vid såna tillfällen, men barnen gillar inte det heller. Haha..

Nu, fortsätta med mina ritningar..! ^^

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha förlåt :P.. Men visst är det roligt? Sen finns det många som har "fult" hemma oxå men många har så bra ideér och så ser man hur det ser ut på riktigt med tapeter och så. Svårt att se på ett litet prov tycker jag.. Ja Sandvikenhus kan va ganska seg. Vet att vi fick vänta till strax före jul när vi beställde rust i början på året :S tråkigt... Jag försöker att få till det hemma men pengar sätter mycket stopp sen blir jag så himla velig :) gör en sak sen ångrar jag mig och då blir det dyrt :P.

Skulle nog vilja ha in en färg i vardagsrummet så jag funderar på liiite rosa detaljer. Det är bara svart och vit nu.. Hela lgh har blivit svart, grå och vit, det bara blev så. förutom Alicias rum då :)

2009-06-05 @ 15:00:00
URL: http://lindizliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0