Regnet det bara öser ner..

Usch vilket trist väder. Så drygt när man inte kan vara ute. Barnen blir rastlösa och jag får spjunk. Fast nu är ju barnen på dagis iaf, och får leka av sig lite där. Tydligen är det väl meningen att en annan ska typ städa eller nåt när det är sånt här väder. Men mina leder mår inte så bra just nu, så det känns inte så lockande. Antagligen kommer jag nog plocka litegrann iaf senare, men till att börja med blir det nog till att ta smärtstillande, lyssna lite på musik och sen ta ett varmt bad och läsa lite. Varmt bad är bra för lederna.

Imorse kom Sandvikenhus hit och lagade vårat kylskåp. Så bra, det har bara varit trasigt sen före jul..! Tänk att man ska behöva ringa och tjata om allt..Kylskåpet har för sjutton inte gått att stänga ordentligt. Står man här och betalar svindyr hyra för att få bra service så fort det behövs. Men det funkar ju inte riktigt så, när det väl gäller.

Jag och Fredrik har ju kikat lite på hus, men det är väl bara att glömma i stort sett tills dess att jag har fått jobb. Men ska vi bo kvar här nåt år till, då vill jag faktiskt ha den där rusten nu som vi skulle få gratis, som vi fortfarande inte hört nåt om, och resten som inte är gratis, det vill jag ta tag i själv. Typ NU! Synd det ska kosta så mycket bara..Iofs så kostar väl kanske inte en burk färg så överdrivet mycket, men det finns så mycket annat som går före just nu..

Nej, smärtstillande, musik och bad var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0