Husvisning

Igår kväll var jag ju som sagt hem till Dennis och kollade på skräckfilm och pratade strunt. Hade lika roligt som vanligt! Vi är inte kloka :-P Vi såg först Stage fright. Haha! 80-talsskräckis. Vi satt och fnittrade och totalsågade skådisarnas insatser och så. Det som är så roligt med lite äldre skräckfilmer, dom blir mer som komedier, haha! Sen såg vi House on haunted hill. James Marsters var med en snabbis i början, ohhh då vart man ju till sig, hihi..Ganska bra film. Dennis bjöd på grönsaker och vitlöksdip till, skitgott men man luktar ju inte godis efter direkt. Fredrik klagar fortfarande på att jag stinker vitlök! Nu längtar jag tills nästa gång vi ska träffas, jag har så jäkla roligt tillsammans med Dennis! Love you darling!

Idag klev vi upp och gjorde oss klara snabbt, vi skulle nämligen på husvisning idag! Ett hus i Klangberget. Jättefint var det, kanonläge och bra pris, men det var lite väl litet för oss. 3 av sovrummen var väldigt små, ett fick man knappt plats med annat än säng. Och dåligt med förvaringsutrymmen. Så nej, det blir inget med det för oss. På måndag ska vi boka tid för visning på ett annat hus, i Barrsätra. Kul att kika på hus ju!

Nu ska jag göra ett ryck i Evelinas rum. Måste ju bli klart nån gång! Just nu är det saker överallt eftersom vi måste tömma det på datasaker först, så man vill ju ha lite ordning så man kan ta hem besök utan att skämmas :-)

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Friends forever! <3

2009-03-14 @ 15:22:07
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0