Inlägg borta..?

Skrev ett inlägg tidigare, "Åldersgräns på tuggummi", men jag får inte fram det..Är det någon annan som ser det..?

Har som sagt varit på husvisning idag. Huset var jättefint invändigt, jättemånga smarta lösningar, nyrustat kök och de flesta rummen var nästan helt nyrustade dom med. Man behövde verkligen inte börja med nå rust om man flyttade in där. Dubbelgarage och pool. Allt var så perfekt, utom läget..Tomten var ganska liten och låg ihopträngd in mot grannen, så när man var ute på gården så såg grannen rätt in på tomten. Kul att vara ute på altanen då och nästan ha grannen vid bordet. Området var ju perfekt annars också, precis där jag vill bo! Barrsätra, den lugna delen. Dvs Sagostigen..Har drömt om ett hus där sen jag var liten faktiskt..Men, men..Det kommer väl fler hus! Annars får jag väl börja plinga på hos folk och fråga om dom inte vill flytta, haha! Imorgon ska jag ringa om visning på ett hus i södra Björksätra. Vill egentligen inte alls bo i Björksätra, men huset var skitfint och läget perfekt, ut mot ängarna där. Så titta måste man ju göra! Björksätra är väl inte lika illa idag som då jag bodde där för 10 år sedan.

När jag kom hem från vattengympan idag hade Fredrik lagat ordning älggryta. Det var sååå gott! Blev över till lunch imorgon med, mumma! Lyxmat!




Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Jag ser det. :P Saknar dig.

2009-03-25 @ 22:48:07
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Ida

Jag ser ;)

Är nog skillnad att bo i hus i björksätra, och lägenhet.. Det är väl dem som omrädena har lite dåligt rykte ;)

Allt bra med dig då?

Kramar!

2009-03-26 @ 00:16:44
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: stina

Haha ja nu hörde jag, hon var ju smart =)

2009-03-26 @ 19:33:08
URL: http://stonies.blogg.se/
Postat av: malin

såg inlägget jag å=) ibland blir d nå knas me ens egen blogg.....ang tuggummi så har Alicia nyss börjat....el kanske ett halvår sen men d går bra.....men som Theresas Ella va nog inte mer än ett o ett halvt.....jag blev helchockad jag! över att hon kunde å......men d värsta är att Alicia vill gäärna köpa i automater.....kan de inte införa sockerfria där å???? hatar tuggummin me socker i.....helsjukt ju!! så brukar köpa bamses på apoteket=)

2009-03-27 @ 09:59:58
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0