Jobbig känsla

Vilken jobbig dag det här blev..Har sån konstig känsla i kroppen..Det liksom kryper i mig..Har noll tålamod och är lättirriterad till tusen. Ögonlocken är jättetunga och huvudet grötigt. Jag vill helst bara krypa ner i sängen och sova. Men med två barn, ett hem att städa och en middag att laga, ja då står sova långt ner på listan.

När mamma slutat jobbet ikväll ska jag ringa henne och kolla om hon vill klippa mig. Tror jag har kommit på ett sätt att klippa håret så det ser lite bättre ut än vad det gör nu. Kommer ju säkert inte bli bra, men bättre än nu iaf. Hoppas hon har tid och lust. Imorgon blir det då till att prova styla håret inför festen på lördag. Måste ju göra det bästa av det värsta, haha. Då kan det vara bra att prova en frilla dagen före, så att man inte står där i panik på lördagen och inte får till det. Sen var det det där med kläder. Jag äger inte mycket snyggt, mest barnvänliga mammakläder liksom. Inte så värst kul att ha på sig på fest! Tror det blir ett par leggings (de enda par jag äger) och en klänning (äger två). Äsch, bara jag inte kommer dit och ser ut som jag nyss klivit upp ur sängen efter en natt uppe med snoriga barn så är väl det bra. Märks det att jag har dåligt självförtroende? Haha..Tänkte ta högklackat till först, men nej det blir nog mina lågklackade stövlar jag fick av mamma i julklapp. Så tanig som jag är så ser det mest dumt ut med högklackat..Har jag fått för mig iaf. Gah, vilken ångest man kan ha inför en fest! Så här var det aldrig på den tiden då jag var ute ganska ofta. Då kände man sig snygg iaf. Men nu, guuud! *andas Angelica, andas...*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0