Kan inte vara sant..

Ni kanske minns att jag skrev för ett tag sen att jag hade fått vissa tecken på att mensen var på G. Idag verkar den komma. Hur typiskt är inte det då?! När jag för första gången på 4 år ska ut och festa, då kommer menshelvetet tillbaka. Jag brukar inte festa när jag har mens, dels för att jag får sån jävla mensvärk och dels för att jag blöder mycket. Kan blöda igenom största tampongen på 30 minuter när det är som värst. Då är det inte så lyckat att gå ut och bli full, glömma bort tiden lite och vips så är man den där fulla bruden med röda fläckar över hela brallorna. Skit också..Aja, hoppas det blir bra iaf..Men fan så surt..!

Kommentarer
Postat av: camilla

Hallo.Hur hade du det i lördags?

hur gick det med tamponger å blod å allt;-)?!

Själv är jag sjukskriven hela veckan pga luftrörsinfektion...var på FLJ i går å fick andas å dricka lite mediciner-not najs!

Camilla

2009-03-30 @ 07:39:31
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0