Knaprar piller

Knaprar smärtstillande idag igen. Suck..Men imorgon är det iaf sjukhuset för kortisonsprutor, blir det väl kanske bättre ett tag igen!


Igår var vi ute hela tiden efter dagis. Pia kom hit innan jag skulle hämta Emilia så vi tog sällskap och sen gick vi ner på stan, med våra 4 barn. Gick in på FK, och träffade världens jäkla bitterf*tta som jobbade där. Kärring..Sen gick vi runt lite innan vi gick hemåt igen. Och guuud som vi garvade efter vägen! Så mycket som gick snett osv så till slut orkade vi inte mer, vi bara garvade och garvade! Vi hade iaf grymt kul tillsammans, vi är väldigt lika hon och jag. Ska nog försöka hitta på något tillsammans till helgen tror jag, hela familjerna. Skoj!
När vi kom hem var klockan strax före 5 så det var bara att slänga sig på spisen och fixa mat innan jag skulle iväg på vattengympan. Gick bra på gympan igår, skönt var det. Men jag var skittrött när jag kom hem. Först långpromenad och sen vattengympa direkt efter.
Barnen somnade i stort sett ovaggade på kvällen och jag gick hem till brorsan och klippte honom. Han ska till tjejen i helgen igen, och han ska alltid klippas före det, haha! Vi gick till Prix en sväng för han skulle ha godis, och jag fick välja vad jag ville som tack för klippningen så det blidde 4 chokladbitar för 20:-. Mums! Gick hem och spelade guitar hero och Mario Kart sen. På fredag ska vi ha spelkväll också. Kuuuul! Han och jag är inte kloka för fem öre, det märks så väl att vi är syskon! Avslutar varandras meningar och sånt också. Love my brother <3

Idag då. Jag och Evelina har tagit en promenad efter dagislämning. Handlat lite burkmat åt henne. Jag duschade medans hon sov och nu har hon ätit lunch. Ska strax äta jag med sen sminka mig och ja sen är det hämtning på dagis. Blir en promenad för oss och sen hem och fixa ordning tvätten för vi har ju tid i tvättstugan mellan 16 och 22. 16:30 ska vi på husvisning också! Ja mycket mer än så blir det nog inte idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0