Leklandet

Woho vilken rolig dag vi haft idag! Vi åkte in till Gävle och Leklandet med Pia och hennes familj. Jag och Pia satt mest och snackade och hade koll på de två yngsta barnen medans karlarna sprang runt och lekte med de två stora barnen. Hade jätteskoj! Vart nog 3 timmar där inne iaf! Evelina åt för första gången upp en hel burk puré också, 2 ggr dessutom! Kanske ungen lärt sig äta ordentligt nu :-P När Leklandet stängde åkte vi till MAX och käkade kvällsmat, mums! Det var länge sedan! Hade ju rabattkupong där med, så Emilias mat fick vi gratis. Och jag måste då säga det, att Emilia har varit så grymt snäll idag! Har inte behöva skälla på henne alls! Gud så skönt! Hatar att behöva skälla hela tiden för att hon inte lyssnar, det är inte den mamman jag vill vara. Så jag är så nöjd med dagen! Endast ett minus idag, ett stort minus. Nån jävel hade kört in i våran bil på parkeringen vid Leklandet och gjort en stooor reva längs hela kofångaren. Jippie liksom, den som vi fick nylackad för bara nån vecka sedan..Fan också..Skitskallar som inte ens lämnar en lapp eller något så man kan få tag på dem och få en ursäkt och betalning för ny lackering..*slå på*

Just nu är det bara jag vaken här hemma. Alla andra sover sött efter dagens lek och stoj. Evelina fick inge tutt till läggningen heller, utan välling. Operation sluta amma helt har startat..Jag fick skäll av läkaren igår, jag MÅSTE sluta amma nu..Suck..Ville ju skola in Evelina på dagis först, men jag har väl inget val egentligen. Min hälsa lär väl gå före..Men det gick finfint att ge henne välling. Hon somnade fortare än vanligt, krånglade inget alls. Ska förbereda en flaska och ställa in i kylen ifall hon vaknar inatt och vill ha lite till.

Ikväll är det Star wars, efter Robinson. Det vill jag se, men jag vet inte om jag kommer orka hålla mig vaken..Vi får väl se. Imorgon är det barngympa klockan 10, sen service av bilen. Jaaa på en söndag! Sen kanske vi skulle hitta på nåt med Pia och dom imorgon igen! Kul :-) Så blir det väl skräckfilm med Dennis på kvällen ^^

Kommentarer
Postat av: Maria Norlin

Vilken jäkla idiot då som repade bilen! Förstår att ni är arg, fattar inte varför man inte kan stå för det man gjort. Det är ju bättre att erkänna för man antar ju att det inte var med flit! Såg dig här utanför idag när ni gick in till Pia :o)

2009-03-22 @ 12:19:25
Postat av: malin

får du inte amma pga din vikt eller?? annars är de ju för att man ammar länge.......hoppas d gått bra nudå me att sluta=) hoppas vi får se henne i vaket tillstånd nån gång=)

2009-03-22 @ 18:22:00
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0