Lovely väder!

Fasiken sånt härligt väder det varit idag igen! Älskar solen, så himla skönt att det äntligen börjar bli vår! För nu kan man väl säga att det har börjat bli vår, eller? Lite överdrivet dock när man ser ungar springa ute i bara t-shirt redan..Och vilken skillnad lite sol gör för humöret! Hoppas verkligen det inte kommer mer snö nu, då kommer jag krypa ner under täcket och ligga kvar där tills det försvunnit igen..!

Idag efter dagis har vi haft trevligt besök av Malin och Alicia. Jätteskoj! Emilia och Alicia gick upp på Emilias rum och lekte själva på en gång. Härligt! Evelina sov sig igenom hela besöket (sällan). Jag och Malin satt i köket och sörplade kaffe och pratade. Himla najs att kunna göra det utan att ha Emilia i knät gnällandes hela tiden ;-P Vi bjöd på cheesecake också, så himla gott ju. Jag och Fredrik åt upp det sista nu på kvällen..Måste nog göra en till ^^ Malin hade med sig lite kläder efter Alicia åt Emilia också, så snällt! Emilia fick dock ett litet utbrott när det var dags för dom att åka hem, så då fick dom se hur min kära dotter beter sig mestadels av tiden också! Hahah!! Nädå, så illa är det väl kanske inte :-D

Annars så har dagen varit ganska så jobbig för mina leder. Har varit tvungen att ta smärtstillande och bära handledsorteserna. Suck..Led för led så ger kroppen upp..Känns som jag har inflammationer i hela kroppen just nu. Får se vad doktorn säger på fredag. Hoppas det inte blir allt för många sprutor bara..Det gör ju ont!

Imorgon då hoppas jag på fiiiint väder igen, så man kan ta sig en promenad efter dagis och bara njuta! Sen blir det vattengympa på kvällen, och efter nattning så ville nog brorsan att jag skulle komma förbi och klippa honom och spela lite guitar hero! Äntligen, har längtat efter att få spela lite ett tag nu :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0