Oopsi..!

Vart visst ett litet uppehåll här mellan inläggen. Inte min mening, har bara inte haft tid!

I söndags klev vi upp i tid och stressade oss för att hinna till barngympan. Kom precis i tid, men får inte upp dörrarna. Fler föräldrar och barn kommer, vi börjar bli lite fundersamma. Efter ett tag får vi reda på att det är inställt! Jaha!? Men kul..Bara att åka hem igen då.
Ringde till Pia och hon kom och hämtade mig och barnen så åkte vi hem till dom. Blev bjudna på lunch och sen busades det massa! Emilia och Amelia lekte jättebra tillsammans, vi behövde inte lägga oss i någonting! Så kul! Evelina somnade efter lunchen så vi kunde sitta och prata och bara vara. Fredrik fixade våran bil medans så han kom ut han med när han var klar. Trevligt att ha en bil med fungerade bromsar igen. Väl hemma blev det kvällsmat och sen sängen för barnen.
Jag åkte hem till Dennis och tittade på skräckfilm och dippade grönsaker. Kikade först på nån italiensk skräckis från 80-talet, haha..Den var inte att rekommendera! Den var bara..trist..! Men vi hade roligt åt den ändå :-P Sen såg vi Terror på Elm street! Älskar dom filmerna! Har ju några till att se, så det blir väl dom vi ser de närmsta skräckfilmskvällarna. Och gud som vi käkade grönsaker med dip! Vitlöksdip dessutom, man stank ju trevligt sen, hehe..Magen min vart inte så jätteglad heller, tss..Men det är ju så gott!!

Igår tog jag med mig barnen och åkte hem till Cina och Magnus för att gratta lilla Wilmer som fyllde 1 år! Stora grabben! Jessica var där med Isac och Ludwig också, trevligt att träffas allihopa för nu var det ett tag sen. Vi bjöds på fika och Emilia mölade ju på som vanligt hon. Finns inge stopp i den ungen alls när det gäller fika! Jättetrevligt var det iaf!

Jaa och sen kan jag ju meddela att jag slutat amma helt nu också! Har gått jättebra att ge Evelina välling vid nattning och på natten när hon vaknar istället. Känns både skönt och sorgligt..Nu är hon stor, flickan min..Så nu ska jag väl börja med min medicin då, får se om man blir nå bättre! Drygt att man lär springa på provtagning varannan vecka med den medicinen bara, nån biverkning man kunde få..Kul.

Nej fy fan nu stinker det kattkiss här. Kattfan har fått nå spjunk..Hade kissat på Emilias ryggsäck imorse som hon skulle ha med till dagis, och nu luktar det som han har kissat nånstans igen. Dryga fan..Hoppas han kan flytta till Årsunda snart..!

Kommentarer
Postat av: malin

huuua för kattpink!! e INTE skoj!! varför måste de göra så.....jag tycker om djur men d är frustrerande att de så lätt kan göra det till ett himla sjå för oss=/ dyrt o jobbigt va de kan ställa till me=/ men de är ju djur......kan ju ej tänka som vi=) ville ni ha mer kläder?? fast kanske mer till Evelina isf.....kramis

2009-03-24 @ 19:00:46
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0