Passar på!

Sätter mig här en snabbis så här efter maten, medans Fredrik diskar och barnen leker.
Nu har jag varit duktig! Har tagit hand om monsterdisken, plockat undan på golven, dammsugit och tvättat. Ska strax gå upp och hänga upp den blöta tvätten på tork, men måste ta ner den torra först. Det är jobbigast..Ta ner, vika ihop, lägga in..

Skulle ju berätta lite om gårdagen också. Vi var ju hem till Linda och Linnéa! Det var jättetrevligt! Evelina sov sig genom hela besöket dock, hähä. Så går det när man inte sover som man ska på natten! Emilia var lite blyg i början, men det släppte på slutet. Alltid lagom tills man ska gå hem typ! Haha..Vi blev bjudna på jättegod cheesecake som Linda gjort också! Fick nästan lite dåligt samvete efteråt, för jag åt så mycket ^^ Sån ska jag definitivt göra själv sen också. Som sagt, vi hade jättetrevligt och vi får verkligen se till att träffas snart igen!

Men suck. Nu skriker ungarna och Fredrik ska ut och röka. Nödvändigt..Haha..Jaja, jag lär väl ta över "barnvaktandet" då.

Och just ja, ikväll ska jag till Dennis och kika film och snacka skit igen!! Weee! *längtar*

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, inte ska du ha dåligt samvete för det. Annars skulle jag ju inte ha frågat då sista gången om det var säkert att du inte skulle ha något mera. ;-)



Som det ser ut nu framåt, så kommer min skrutta till mig nu på fredag, så om det passar något att hitta på något då eller veckan efter - är det bara att hojta. Jag har inte hunnit planera in något då än, vad jag minns nu. :)

2009-03-13 @ 18:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0