Ren & fräääsch

Tänka sig, jag hann både duscha och sminka mig medans Evelina sov ^^ Riktigt heeet dusch, finns det nåt härligare? Nu börjar det dock verkligen bli kris med mitt smink, fasen..Hoppas man kan lösa det där problemet på någe vis. Tänk att man kan vara så töntig egentligen, nästan 25 år men går inte ut utan smink.. Men jag lovar, hade jag inte haft så jäkla tunt skinn runt ögonen och så himla synliga blodkärl där, så man är kolsvart runt ögonen jämt och ständigt, ja då hade jag gått ut utan smink utan att tveka! Men jag hatar att jämt se ut som att jag inte sovit på flera månader..Inte ens smink täcker allt, det lyser igenom. När jag får jobb sen, då ska jag kolla upp Laserkliniken i Gävle som tar bort ytliga blodkärl på någe vis, se om dom kan hjälpa mig!

Snart dags att gå och hämta Emilia på dagis. Hoppas hon är på bra humör så vi kan ta en promenad ner på stan. Eftersom vi ska till Pia med bebis i helgen så måste vi ju köpa nån "grattis-till-bebisen"- present. Dom köpte ju åt oss när Evelina föddes, så självklart ska dom ha en tillbaka! Rätt ska vara rätt!

Blir så himla imponerad på hur fort det gått för Evelina att lära sig gå. Emilia var ju lika snabb hon med! Evelina är ju uppe och springer hela tiden nu, stadigare och stadigare blir hon. Kan gå genom hela vardagsrummet, ut i hallen, in i köket och genom köket utan att ramla. Duktig tjej! Blev så full i skratt för ett tag sen. Hon sprang runt här i vardagsrummet, runt runt och helt plötsligt tvärnitade hon framför tv:n där det spelades musik, så började hon tokdansa. Så gulligt ju! Hon älskar musik, precis som Emilia. Kanske beror på att det spelas musik nästan hela dagar här hemma, och jag sjunger nästan jämt. Det låter kanske inte vackert, men jag sjunger iaf :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0