Time for bed

Hihi, nu har jag och Larsson kollat på Fun with Dick and Jane. Gillar Jim Carrey, han är ju inte klok! Kan ni tänka er hur svårt det måste vara att spela mot honom? Jag hade inte klarat en scen utan att ligga på golvet och asgarva! Fast just den här filmen är ju inte en av hans bästa, men den var bra iaf!

Jag fick faktiskt ut Fredrik på promenad idag! Vi gick hela familjen i det fina vädret, så härligt! Gick runt i Barrsätra och kikade på hus, bl.a. det som vi ska ringa och boka visning på. Huset och läget var sådär. Var inte så stor tomt. Men vi ska boka visning iaf, kika inuti. Man måste ju kolla några hus innan man bestämmer sig sägs det. Ska boka en visning på ett hus i Östanå också. Kul att kika hus ju! Synd bara att det inte finns så många fina hus ute nu..
Handlade iaf hem lite grejs från Lidl, gröt åt Evelina och lite sånt. Sen gick vi hem en annan väg. Fredrik tyckte till och med att det var skönt att vara ute och gå, så det tyckte han vi skulle göra fler ggr! Jaha, när slog han i huvudet då? Haha! Kul iaf, att han vill ut och gå!
Mamma kom förbi när vi kom hem, och sa att hon tyckte vi kunde komma upp till henne och äta. Och det tackar man ju inte nej till, mammas mat! Kotletter blev det, så gott så! Vi fixade en äppelpaj till efterrätt. Var så himla mätt när vi gick hem, men tametusan så sitter man och är vrålhungrig 30 minuter senare! Knepigt det där..
Barnen somnade utan problem idag, hoppas på att natten blir bättre än den som var. Faktiskt dags för sängen precis nu, ska bara tvätta av mig sminket och borsta tänderna. Imorgon blir det stäääda...Big surprise..Men det ser ju förjävligt ut..Tänk att det måste se förjävligt ut bara för att man vill fixa till det lite snyggt..Prylar och kartonger överallt..Aja..Blir ju fint till slut iaf..Så måste jag nog ta och städa Emilias rum med. Men det får jag nog ta när Fredrik kommit hem från jobbet, så han kan underhålla Emilia medans. Måste nämligen vara fint tills på tisdag, för då får vi nog besök av Malin och Alicia! Barnen måste ju få plats att leka i rummet liksom! Skojsigt! Ska nog slänga ihop nån cheesecake tills dess och bjuda på :-)

Nej, sängen var det ja!! Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt att kolla på hus. Vill också. Men jag måste ju ha ett jobb först. Känns somen evighet... =P

2009-03-15 @ 22:58:37
URL: http://jenoli.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, cheesecake är ju så otroligt gott! Har aldrig vågat prova mig på att baka det faktiskt... Måste jag ändra på! :)

Spännande med husletande, hoppas ni hittar ert drömhus snart! Var ju underbart väder igår, så då är det riktigt skönt med en prommis!

Kramar

2009-03-16 @ 12:43:20
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0