Lillan i skor

Trala laa..Snart ska jag gå och lägga mig. Tänkte kludda nån rad här först.

Blev Valbo för oss när Fredrik slutade jobba. Var ju tvungna att hitta nån present åt födelsedagsbarnen som vi ska på fest hos imorgon. Känns tungt när man inte har världens bästa ekonomi, men man kan ju inte komma på födelsedagsfest tomhänt! Hittade inget roligt som vi först hade tänkt, så det blev en varsin flaska alkohol. Det går ju alltid hem! Smet in på IKEA också för att handla halogenlampor till köket, och sugrör slank ner det med. Haha..Så tog vi oss faktiskt råd att äta där också. Klockan sprang iväg, så det kändes enklast så. Väldigt populärt hos barnen iaf. Serveras ju glass efter maten för barn så ungarna fick ju en varsin. Evelina fick inte hela såklart, men hon fick ju smaka och det gillades kan jag lova! När vi kom hem var det bara att natta ungarna, för då var klockan redan 8! Evelina stretade emot lite men somnade rätt fort. Förresten! Tog fram alla skor, kängor och stövlar efter Emilia åt Evelina, så nu har hon ett par stövlar, ett par kängor och ett par gympadojjor. Hon vart så himla stor helt plötsligt, när hon sprang omkring med skor! Tufflan min ^^

Var meningen att jag skulle hem till Linda en sväng nu på kvällen, men jag fick inte tag på henne. Jag och Fredrik tog en myskväll i soffan istället med godis och läsk. Dom hade billigt lösgodis på Ö&B, 3,90:- så då köpte vi lite tidigare i veckan. Nu kikar vi lite på finalen av Let's dance, dom ska precis avslöja vinnaren. Har ju inte följt programmet alls, men Laila verkar vara en värdig vinnare. Men nehej det var visst Magnus som vann.

Neeej hörrni, jag har inte så mycket mer att skriva nu. Dags att hoppa i säng kanske. Imorgon blir det fest! Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du trött på alltid hitta sist till gratis sidor, bli då medlem på http://www.freestreet.se/?r=5096

, där kan du få presentkort och gratis prylar, sidan är ny och har ännu inte många medlemmar så det är lätt att samla poäng.

Lycka till

Detta är inte menat som reklam utan ett litet tips.

2009-03-27 @ 23:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0