Bussresa from hell

Puh, den där bussresan till Gävle, den var inte rolig..Först tog det hundra år att ta oss ner till resecentrum..Svettig och ont i ryggen. Sen skrek Evelina heeela vägen in till Gävle, alldeles svettig blev hon för att hon skrek så jävligt. De andra passagerarna glodde och verkade allmänt irriterade. Jag kunde dock inget göra, jag tröstade och lirkade, försökte underhålla henne. Men inget dög.
Vi hoppade av vid första bästa hållplats..Fy fan..Aldrig buss igen, haha..
Sen skulle vi leka i den där lilla lekplatsen som finns på torget där, men när vi kom dit så hade dom grävt upp hela torget, fanns inte ens en bänk att sitta på. Jippie..Köpte glass på Donken så ungarna skulle vara tysta iaf, haha!
Fredrik ringde ganska snabbt iaf så vi gick upp till hans kontor och packade ihop hans saker, sen åkte vi till City gross och Jula. Hittade några bra grejer på CG, men inget alls på Jula.
Bananer för 5:- kilot, det är billigt det! Vi köpte 3,5 kilo, så nu blir det till att baka bullar med kanel och banan, och banankladdkaka! Mums!

Nu ska jag ta cykeln hem till Jenny så ska vi ut och powerwalka tillsammans! Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen jag och Isak bor också på killingvägen, 7h. vilket nummer bor ni på? ja de skulle vara jätte skoj om jag fick följa med, aldrig varit på nå sånt där, men jag tror isak skulle uppskatta de, han går inte än. men tycker de är jätte intressant med andra barn :) jobbar alltid på måndagar, men börjar elva. så lämnar isak hos hans mamma strax före de. så kan ju följa med fram tills halv elva eller nå :) vart ligger de då? kram

2009-05-19 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0