Dagen då jag fick tinnitus

Gud vilken dag. Jag är helt slut. Evelina vaknade 04:00 och tyckte det var dags att kliva upp och leka. No way! Brottades med henne i 2 timmar innan hon gav upp och somnade, på mig i soffan..Jag somnade då jag med, var så himla trött. 1½ timme senare ringde väckarklockan. Den hörde inte jag..Vaknade klockan 09:00. Evelina skulle vara på dagis 09:30. S t r e s s ! ! ! Men vi hann iaf. Jag och Emilia struntade i frukosten och åt i lugn och ro efter att vi hade lämnat Evelina istället. Sen gick vi ut och cyklade. Emilia tycker numera att det är jätteroligt att cykla. Hon som vägrade i ett helt år. Haha..
När vi hämtade Evelina var hon jättetrött, så vi fick skynda oss hem. Hon orkade inte ens äta lunch, så hon fick sova på en gång och äta när hon vaknade.
Min kusin Malin var förbi en sväng på eftermiddagen och lämnade present åt Evelina. Hon kunde ju inte komma när hon fyllde år och sen blev Evve sjuk. Vi satt och surrade ett bra tag och hon fick med sig nån grej hem till sin lillasyster som ska få barn om nån månad. Bebismage..Jag vill också!
När hon åkte så vart det livat i luckan. Båda ungarna skrek typ hela tiden. Inget dög. Nervöst sammanbrott någon? Tack och lov så lugnade dom ner sig tills det var dags att fixa kvällsmat. Precis när jag fick in moussakan i ugnen så började dom skrika igen. Haha..Tinnitus kan jag lova.
Jag höll på att somna vid matbordet sen. Så trött. Mamma kom hit efter maten och klämde på barnen. Jag fick springa upp och natta Evelina 19:00 för då orkade inte hon mer. Somnade fort. Jag, Fredrik och Emilia käkade jordgubbar innan hon fick hoppa i säng. Mums.
Nu sitter jag och väntar på att Fredrik ska komma ner så jag kan ta en liten promenad. Så skönt att röra lite på sig. Skitsamma att det regnar/har regnat. Friskt i luften då.
21:30 blir det Mr och Mrs Smith. Hade ju vart nice med lite gotta till..Suck..

Kommentarer
Postat av: malin

NU SÅ!! var den där nollan;-) hihi

2009-05-08 @ 21:31:06
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0