En kortis

Hihi, jag har haft mycket roligt i helgen. Jag var på fest med min bror, det var skoj! Solat massa, härligt härligt! Lekt mycket med barnen, alltid lika kul! Många promenader, skönt som fasen! Åkt motorcykel, lovely! Fyndat på 2 loppisar, goodie!
Mer än så får ni inte, jag orkar nämligen inte skriva. Har tappat sugen totalt för att blogga. Sorry! Får väl se om det går över, eller om det är the end snart. Men det blir väl kanske så här när det är underbart väder ute också, då vill man ju inte sitta vid datorn!

Snart blir det sängen, jag är trött och har jordens mensvärk. Not nice..
Dennis, jag saknar dig!! Vi måste träffas snart igen!
Finns fler jag saknar också, men jag har gett upp hoppet där..Trist, men så kan det bli ibland.

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Haha ja, det måste vi. :P Har du fått slut på pengar på mobilen igen förresten? :D <3 Puss

2009-05-02 @ 23:33:11
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Linda

Hänger du med på grillning, cruicing i gävle och avslutning med krogen på lördag ? (9:e) :) Vore skitkul!!

2009-05-03 @ 09:41:13
URL: http://lindapernilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0