I have the pussy so I make the rules

Solen har varit framme och visat sig idag. Härligt! Jag passade på att sitta och sola mig utanför medans Evelina sov och Emilia lekte i lekparken. Blåste ju lite väl mycket, men man var ganska skyddad på gården. Fick lite färg! Känns skönt att vara lite brun. Hatar att vara kritvit, känner mig så trist då. Hade ju färg sen innan också, men nu ännu mer! Woho! Enda minus är ju att jag bara har haft tillfälle att sola framsidan av kroppen än så länge, så ryggen är ju lika blek fortfarande, haha!

När Evelina hade sovit efter lunchen så gick vi ut på en promenad. Emilia cyklade, hennes nya favvosyssla. Tillslut hamnade vi på Fäbogårdens dagis där vi stannade och lekte ett bra tag. Skönt att leka på ett ställe som är inhägnat, slipper man oroa sig för att ungarna drar iväg helt plötsligt. Dom är snabba ska ni veta, båda två!
När vi kom hem så kom Fredrik samtidigt, med pizza! Mums! Slappmat, men va fan det är ju fredag. Mamma kom hit nästan samtidigt hon med, så hon fick äran att mata Evelina, hihi.
Efter maten blev det bad för systrarna lortgris. Kan lova att vattnet nästan var svart efteråt. 2 timmar i lekparken, halva sandlådan med hem.
Båda barnen somnade riktigt snabbt efter det. Fredrik är iväg och handlar lite cola och godis, skulle sitta bra med en film också. Får se vad det blir!

Imorgon blir det party! Vi nattar ungarna här hemma, sen kommer mamma hit och passar dom medans vi åker iväg på födelsedagsfest. I Kungsgården av alla ställen! Men det blir nog skoj, det var en jävla massa folk bjudna iaf. Frågade födelsedagsbarnet vilka som var bjudna. Till svar fick jag:
-Jag bjöd alla vänner jag har på facebook. Det är 456 stycken..
Hahah! Kan bli intressant detta :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0