King of Pop har hudcancer

Satt nyss och klickade mig fram på aftonbladet.se. Ser att Michael Jackson påstås ha hudcancer. Jag vet inte riktigt om man ska kunna tro på dessa kändisnyheter eller inte, mycket stämmer ju inte för fem öre. Bryr mig inte så mycket heller iofs, men just MJ som varit en idol många år för mig, där reagerar jag iaf. Hade gärna haft en biljett till hans "This is it tour", men det kan man ju bara fetglömma. Gillar honom som artist, han vet verkligen hur man underhåller. Måste ju vara en helt otrolig upplevelse att få se honom live. Fast idag kanske han inte har samma glöd och energi som han hade för några år sedan..Han har åldrats snabbt, den karl'n.

Vi har inte gjort så mycket här hemma än så länge. Vaknade sent. Har hunnit städa litegrann iaf, måste ju vara fint här ikväll om vi ska ha barnvakt här hemma.
Fredrik somnade på golvet i en sån där sittsäck när jag var upp och la Evelina för att sova middag. Jag ska väl slappa liiiite till innan jag tar tag i städningen igen.
Måste göra mig ordning sen också, duscha, sminka och leta reda på nå schyssta kläder att ha på sig. Har ju nästan bara vardagskläder. Fick ju lite fina toppar och klänningar av Linda, men det är sån där tubtop-modell och jag äger ingen bra bh för såna plagg. Suck..När pengarna rullar in då är det bland det första jag ska köpa.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2009-05-16 @ 14:50:33
URL: http://lindapernilla.bloggagratis.se
Postat av: madde

Hej. Jadu vi vet inte riktigt vart vi ska flytta vi vill ju hälst bo kvar men det kommer nog bli ganska trångt. Men vill inte ta upp varför här. Tycker jätte mycket om dagiset och så men skulle kunna tänka mig att byta avdelning men tror att det är fullt på myran. Men vi får se efter sommaren man måste ju ge det en chans.

2009-05-16 @ 16:15:32
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se
Postat av: Ida

Ojdå, har han? Om det nu stämmer... Hoppas inte! Gilalr också honom som artist, har någon cd med honom i skivsamlingen t o m :)

2009-05-16 @ 22:19:04
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0