Lilla sjukling

Evelina är fortfarande sjukling. Blev hemma från inskolning på dagis idag och kommer vara hemma imorgon med. Emilia blev jätteledsen när hon förstod att hon skulle få gå själv till dagis imorgon, utan lillasyster. Stumpis..Evelina har dock varit i stort sett feberfri hela dagen och varit uppe och lekt och ätit precis som vanligt. Men efter kvällsmaten så vart hon slö och jättevarm igen och började hosta på det. Blir nog en dryg natt. Hon har redan vaknat 2 ggr och har då bara sovit lite mer än 2 timmar. Vem behöver sömn egentligen? Suck..

Jag och Evelina har varit hemma själva idag. Fredrik tog med Emilia till Årsunda för att hälsa på och byta däck på bilen. Har inte haft tid till det förrens nu. Haha..Dom var borta heeela dagen lång. Evelina sov mycket medans dom var borta så jag hade tråkigt här hemma. När hon vaknade var vi tvugna att gå till affären för det var slut på mycket här hemma. Som alltid känns det som. Eftersom F och E åt ute i Årsunda så gjorde jag bara varma mackor åt mig själv. Enkelt och gott. Sen när dom kom hem käkade vi jordgubbar med grädde. Smaskigt värre. Evelina tyckte inte om jordgubbar dock. Annars älskar hon frukt och grönt, precis som sin syster.

Nej, nu ska jag borsta tänderna, hänga lite tvätt och sen försöka få mig lite sömn.

(fan vad tråkiga inlägg det blir utan bilder..vill ha min telefon fixad nu så jag kan ta lite bilder ju!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0