Mamma, den åker!

Gäsp som fan..Trött men jag vägrar lägga mig..Orkar inte än, haha..Dum man är. Har ju fått en liten power nap iaf..Satt och kikade på CSI och i sista pausen skulle jag bara vila ögonen. Somnade så klart och vaknade när det var slut, så jag missade hela slutet. Skit också..Så kan det gå.

Hände inte allt för mycket efter att Evelina vaknade. Vi käkade mellis och sen gick vi till affären och handlade lite. Fick tag på en sån där bodylotion med brun-utan-sol i på ÖoB för endast 5:-. Som hittat. Återstår ju att se om det funkar.
På vägen hem hittade Emilia en liten snigel. Den skulle hon ta med hem, och ha som husdjur. Tänkte på Alicia, Malins dotter, som hade värsta stora snigeln hemma på deras balkong som husdjur. Haha..Den här var iaf liten, men Emilia var rädd för den ändå. "Mamma du ska bära hem den". No way att jag går och bär på en slibbig snigel. Hon tog den i handen tillslut iaf, men fick panik när den började röra på sig. "Mammaaaaaaa, den ååååkeeeer!!!". Jag började asgarva, kunde inte hålla mig! Hon kom fram till att det var bäst om snigeln fick bo kvar i skogen ändå. Haha..
Väl hemma så försökte jag underhålla ungarna tills Fredrik kom hem, vilket var lättare sagt än gjort. Grin-Ollar var dom, båda två. Pratade lite med Pia i telefonen. Hon lagade mat samtidigt så hon nästan fick nackspärr tillslut av att haka fast telefonen mot axeln. Det klarar inte jag av, har aldrig gjort. Telefonen bara glider ner. Intresse-Smurfen antecknar va?
Mamma kom förbi en sväng på kvällen med en hel påse kläder som vi fått efter min morbrors flickväns systers barn. Haha..Jättefina kläder, vilken tur vi har!

Nej, undra om man ska ta och springa ett snabbt varv runt kvarteret innan man lägger sig. Vänta på att smärtstillande ska börja verka, då är det faktiskt skönt att röra lite på sig. Måste fan börja träna, så att inte musklerna förtvinar helt. Finns ju faktiskt träningsalternativ för reumatiker också.
Imorgon väntar tvättstugan, sjukhuset och försäkringskassan..En underbart bra dag alltså..Or not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0