Moshi mosh

Igår var jag hem till min älskade Dennis och kollade på skräckfilm! Han hade köpt en massa nya skräckfilmer, så jag fick lite beslutsångest där. Mitt minne är ju såklart superbra, men jag kommer inte ihåg vad filmerna vi såg hette..Haha..Jo vänta nu..Tror den ena hette Shutter..? Och undra om inte den andra hette typ Pulse eller nåt..Haha. Ja, som sagt, superbra minne. Bra filmer var det iaf. Den första vi såg är en sån där japansk skräckis som dom gjort om, typ som The Ring och The grudge. Jag älskar dom filmerna, och japaner är riktigt läskiga i skräckfilmer! Jag och Dennis satt och pratade om att åka till Japan sen när vi blir rika, hrm, men vi kom fram till att det kanske inte var en sån bra idé ändå, vi skulle bara gå omkring och vara rädda för japanerna och typ höra det där ljudet som förekommer i The grudge. Haha..Lärde oss lite japanska på köpet, det körde vi med under resten av kvällen sen. Lättroade, javisst! I pausen mellan filmerna fick jag lite massage. Dennis är jättebra på att massera och mina axlar känns mycket bättre idag. Undra hur mycket han tar i timmen...?
Kvällen var som vanligt helt underbar med massa skratt och tok. Vi är så lika, han och jag. Längtar redan till nästa gång vi ska ses!
När jag åkte hem var klockan strax efter 01:00. Kom hem till ett låst hus, och upptäcker att mina nycklar inte ligger i väskan..Shit. Ingen mobil hade jag heller, då batteriet har dött och laddaren har brorsan med sig till Göteborg. Bra..Kollar runt bland grannarna för att se om nån var vaken så jag kunde låna telefon, men alla sov ju såklart. Tillslut traskade jag upp till mamma, hon har en extranyckel. Stod och tvekade ett bra tag innan jag plingade på. Kändes så dumt att väcka henne så sent när hon skulle upp och jobba idag. Ingen öppnade så jag antog att hon sov så djupt och inte hörde. Men idag fick jag höra att hon visst vaknade och blev så rädd så hon had inte vågat lämna sovrummet. Hon hade börjat nojja om att det var nån typ som skulle försöka ta sig in i lägenheten så hon tänkte ringa polisen och allt. Haha! Hon hade inte sovit på hela natten sen, oops..^^ Jag fick ju lite panik när inte mamma öppnade. Började förbereda mig på att sova ute i trädgårdsmöblerna. Bestämde mig tillslut för att ta en tur i bilen för att se om man kanske mötte någon som man kunde låna telefon av. Men eftersom det var söndag och väldigt sent så var ju ingen ute och allt stängt. Precis när jag tänkte ge upp fick jag syn på Securitas. Stannade bilen och sprang ut i vägen och viftade in dom. Dom såg lite undrande på mig och jag höll på att dö när jag skulle förklara att jag blitt utelåst och inte hade nån telefon. Haha..Men dom var snälla och lånade ut sin telefon så jag fick ringa Fredrik. Han bara asgarvade när jag kom hem. "Ditt jävla pucko, gå och lägg dig!". Haha..Ja så kan det gå!!

Idag har det inte hänt så mycket. Lämnade Evelina på dagis imorse, jag och Emilia hade lite egentid tillsammans. Ombytta roller. När Evelina hade sovit sen efter dagis så tog vi en promenad. Emilia cyklade. Hamnade i en lekpark som vi aldrig lekt i tidigare. Bra lekpark faktiskt. Dit går vi nog fler ggr. Ganska liten, men den ligger ju nära oss så den duger ju om man inte vill springa för långt hemifrån.
Ungarna somnade vid 19:00, jag har slängt sopor och nu sitter vi och väntar på CSI. Sen blir det nog sängen.


Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Oj, drama hahaha! :P Jag tar 500 kronor/timmen. ;) Puuuuss <3

2009-05-11 @ 21:34:28
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Anonym

tjena!

tyvärr, eller va man ska säga, men vi har redan praktikant och fixat sommarjobbare . men du kan ju alltid kasta in en ansökan...lycka till me jobbjakten. =)

2009-05-11 @ 21:54:49
URL: http://hannahellman.blogg.se/
Postat av: malin

hahaha.....jobbigt läge att bli utelåst sådär....;-)

2009-05-11 @ 22:04:39
URL: http://mammamiiaa.blogg.se/
Postat av: jessica

ja där ser man, kanske jag ska använda dig som exempel nästa gång då ;P

Nej men det här är bara en början nu, runt samma tid började dom tjata om Arre och nu börjas det väl om... suck

2009-05-12 @ 15:31:32
URL: http://perskan.blogspot.com
Postat av: Thina

Tack! Ja killen visste vem de var när jag berättade vad du skrivit :)

2009-05-12 @ 18:35:24
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0