F u c k i t!

Jag blir så less. Så less på så kallade kompisar som säger att dom ska höra av sig men inte gör det, som inte svarar när man ringer eller skriver, som kommer med lögner hit och dit. Vad är det som får en tidigare bästa vän att bete sig som ett svin? Idag är det inte jag som har råkat ut för ett svin, men jag har råkat ut för dom flera gånger jag med. Bara sådär, helt utan vidare, så blir man totalignorerad. Jag förstår det inte! Okej om den ignorerade har gjort något som fått svinet att bli sur, må dåligt, bli arg eller what ever, men då är det väl bättre att ta upp det till diskussion på en gång. Eller? Men när man inte gjort nåt, och man blir ignorerad ändå. Det är fan svinigt! Men glöm det, skit i det bara. Ni kan dra! För vet ni vad? Det är svinen som till slut kommer stå där utan vänner...
Tycker inte om att se folk jag älskar må dåligt, för att andra beter sig dåligt. Jag blir så arg. A  R G!
Tur det löste sig för dig ikväll vännen min!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst är det konstigt hur de kan bli mindre? Suck...

2009-05-11 @ 13:16:23
URL: http://jenoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0