Dags att uppa igen

Hej hopp!

Allt bra med er där ute? Själv har man ju varit tokförkyld i veckan, men inte sjutton har man sjukskrivit sig för det. Onödigt, så länge jag står på benen och kan prata rätt hyffsat, då orkar inte jag vara hemma heller :-P Bättre nu iaf, lite snuvig i näsan i stort sett.
Veckan har väl gått rätt okej. Jobbmässigt sådär, lite tröga nummer. På det privata planet så har det varit jobbigt att vara ifrån barnen. Men det är väl förståeligt. Annars har jag och Malin, min kombo, haft det mysigt ihop på kvällarna. Fixat mat, spelat spel, kikat på film och fnittrat som bara tjejer kan. Härligt! I helgen så kommer hon att vara borta, så jag lånar hennes lägenhet och får vara där själv. Så ensamt.
Har iaf fixat mig en dator med mobilt bredband. Min alldeles egna dator! Supernajs! Var till Håkan E igår som fick hjälpa mig att fixa ordning den. Sånt kan inte jag. Tog 6 timmar! Jösses..Men nu har man allt man behöver iaf, de livsviktiga som msn och spotify, haha. Fick se 2 bra filmer på köpet också medans man väntade. Skönt att slippa tillbringa kvällen ensam. Sånt suger. Kom hem 01:30 inatt, gäsp..

Imorse klev man upp 07:00. Snark! Skulle ta bussen till Gävle med Jimmy, en jobbarkompis, för att fixa en flyttbil åt två andra jobbarkompisar som ska flytta. Hejåhå vilken resa! Haha..
Skulle till Fotobaren och knäppa kort idag med på Evelina men dom ringde och flyttade tiden för fotografen var sjuk. Det där kortet blir ju fan aldrig av..
Skulle haft en lunchdejt med Dennis också men han blev sjuk han med stackarn. Krya på dig älskling!

Nu börjar jag bli hungrig, tur mamma slutar jobbet snart så kanske man har turen att bli bjuden på mat :-D

 


Kommentarer
Postat av: maalin

hej gumman :)

ja vi har haft de så mysigt så.

vad ensamt de kommer bli sen när du inte är hos mej någe mera då. hehe först en vecka med dej och sen en med emy. kommer känna sej jätte ensam sen ju :P hehe puss

2009-09-05 @ 13:19:25
URL: http://maalin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0