Bloggoholic

Hm, jag tror jag är en bloggoholic..Älskar att läsa folks bloggar och för tillfället följer jag hela 19 bloggar! Blir nån fler lite då och då, så roligt när man hittar på någon man känner som skriver ^^

Ingen bebis än heller, inte ens liiiite ont har man. Ganska konstigt egentligen, man går och längtar efter att det ska göra ont! Haha..Fast jag har inte så mycket minnen av att det gjorde så ont riktigt, att föda..Man glömmer väl det mesta antar jag just för att man ska skaffa sig fler barn i framtiden. Hade alla kommit ihåg exakt hur ont det gör, då kanske det bara hade blitt 1 barn/familj. Fast det finns ju mycket bra bedövning idag så det behöver ju inte göra så ont heller! Men helst av allt vill jag föda helt utan bedövning, så naturligt som möjligt! Imorgon är det iaf dags för besök hos barnmorskan, får se vad hon har att säga. Hon blir nog besviken över att jag kommer, haha!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej där. Känner igen mig i det där bloggläsandet också. Haha, läser så många att man glömmer sin egen nästan. Hur går det med magen? Ni får testa färdknäppen igen annars :P

2008-04-16 @ 10:22:58
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se
Postat av: Bimbo Boy

Haha duktig flicka. ;)

2008-04-16 @ 11:41:21
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0