Fortfarande tröttelitrött

Så var det kväller och båda ungarna sover. Men Evelina vaknar väl för lite käk om ett tag kan jag tänka mig. Sitter här ensammen, igen, Fredrik är ute och super, igen. Han kom hem strax efter 13:00 idag, så åkte han igen vid 19:00. Jaja, orkar inte bry mig.

Käkade lunch med brorsan, han bjöd på grilltallrik från Jensas! Såå gott!! Den snorvalpen är fan rikare än jag just nu så han kunde gott och väl bjuda :-P
Tog en promenad med mamma och ungarna tidigare. Ner på stan, käkade en glass och gick hem. Skönt att röra lite på sig. Man får passa på när det inte regnar! När vi kom hem matade jag Evelina sen lämnade jag ungarna med Fredrik och gick upp till brorsan och spelade guitar hero. Eller nej det hette visst Rock band. Typ samma sak men man kan köpa trummor och grejs till. Riktigt roligt! Nästan så man är proffs nu ju, haha!
Blidde onyttig mat till kvällsmat också. Eller ja inte för Emilia då, vi har alltid matlåda till henne för hon tycker inte om utemat. Det enda hon äter utifrån är köttbullemeal från Sibylla och IKEA's spaghetti och köttfärssås. Bra det ju!

Nu ska jag väl knäppa omkring här på nätet ett tag innan det blir sängen. Är ju som sagt tröttelitrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0