Furuvik igen!

Hihi idag har vi varit i Furuvik igen! Bra avslut på årets semester. Emilia hade skitskoj precis som sist. Hon och jag har åkt karuseller tills vi blitt alldeles vimmelkantiga! Larven, lilla bergodalbanan alltså, var även denna gång karusellen som åktes mest! Och jag blev så förbannad på en annan unge när vi skulle åka den ena gången. Vi stod först i kön och bakom oss stod en kille i ca 10-års åldern. Emilia stod hela tiden och pratade om att hon skulle sitta längst fram, killen hörde oss. När karusellskötaren sen öppnar grinden  och Emilia börjar springa bort för att sätta sig längst fram, ja då tränger sig snorvalpen före och tränger undan Emilia och sätter sig längst fram! Jävla h*runge! Emilia blev jätteledsen såklart och jag sa högt och tydligt att det var en riktigt DUM unge som trängde sig före. Pojkens pappa som satte sig bakom sin son sa inte ett ord, båda två bara tittade lite på oss. Ouppfostrade lilla skit..Hade stor lust att fälla krokben på honom när vi klev av karusellen, för längst ner var en stor och skitig vattenpöl. Där hade han platsat jättebra!

Nu blir det film och godis för mig och herr Larsson innan det är dags att sova! Tjing!

Kommentarer
Postat av: isolda

sovgott

2008-08-31 @ 21:50:20
URL: http://streetfighter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken grisunge! Hade slitit ur honom ur vagnen.

2008-09-01 @ 10:18:38
URL: http://lindapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0