Fy faaaan!

Vilken jävla panik! Emilia låste in sig på toaletten, och så gick låset i baklås! Omöjligt att få upp och Emilia fick ju panik. Och jag stod och försökte med allt möjligt för att få upp låset, men inget funkade. Till slut fick ju jag panik också. Ringde Fredrik men han var kvar i Gävle så då ringde jag mamma istället så hon kom och försökte hjälpa till. Men inget funkade. Hon hade som tur var direktnumret till områdets vaktmästare så hon ringde efter honom så han kom hit efter 10 minuter. Stod ett tag och fipplade med olika verktyg och till slut gick dörren upp. Emilia var alldeles svettig och darrig och grinade massa såklart. Stackars stumpan! Nu ska vi iaf få nytt lås till toaletten här för det där har krånglat förr och nu är det helt slut efter allt fipplande. 30 minuter satt hon inlåst! Fy fan..Världens huvudvärk fick jag och är själv alldeles darrig nu..Värsta jag vart med om tror jag, när man hör hur ens barn har värsta paniken och man inget kan göra! Fyyyy faaaaaan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad läskigt! Vilken tur att det ordnade sig..!

2008-08-11 @ 21:36:10
Postat av: madde

uscha ryser gud vad hemskt, jörgens systerdotter har varit med om exakt lika

2008-08-11 @ 23:21:52
Postat av: Jk

Tur det inte var Melwin som låst in sig på toaletten och att det var jag som försökte få upp dörren. Då hade hallen vart full med sågspån.

2008-08-12 @ 14:35:22
URL: http://blog.ooh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0