Helpajjat knä

Fy fan, jag har verkligen pajjat knä rejält nu..Vänstra knä har ju krånglat ett bra tag, men efter badhuset så är det inte alls bra. Har haltat hela dagen nu, och jag har svårt att böja på det, belasta överhuvudtaget gör asont. Skulle sätta Räkan i babyskyddet tidigare och jag kom knappt ner på golvet, sen när jag skulle upp igen gjorde det så jäkla ont så jag vart alldeles gråtfärdig..Åkte ner på apoteket och bad om starkaste smärtstillande man kunde äta när man ammade, fick Ipren. Jiho..Det kommer man ju långt med..Tur man ska till reumatologen på onsdag! Få se om det blir nå röntgen och grejjer, var ett tag sen nu. Tur också att man har kryckor hemma, just in case..

Hänt annars idag då? Lunchade med brorsan på American take away, utan ungar. Så skönt! Vi har riktigt roligt med vår sjuka humor också, hahaha!! Sen beställde jag tid hos frissan, längtar tills jag får klippa av mig lite av kråkboet! Funderar fortfarande på att göra en Britney, haha!
Åkte och handlade lite på Prix sen. Hem och halvsov lite med Räkan och efter det skjutsade jag Fredrik till Gävle för firmafest och sen brorsan till Valbo. Käkade kvällsmat med mamma och brorsan.
Ungarna sover sen nån timme tillbaka och jag mölar godis. Hihi..

Hum..Jag hade mycket att skriva, men som vanligt när man sätter sig så bara poff är det helt bortblåst..Aja :-)

Kommentarer
Postat av: Jk

Snälla! Gör en Britney! Fyfan va ballt. 8)

Låter nästan som du har åkt på någon form av inflamation i knät, hoppas farbror doktorn kan laga det. :/

2008-08-30 @ 10:06:28
URL: http://blog.ooh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0