Oj då..

Känns som en evighet sen jag bloggade sist, men så länge sedan var det visst inte ^^

Har inte hänt så mycket här hemma, jag och ungarna var och hälsade på pappa min igår medans Fredrik sov. Jaa det var väl typ allt, haha!

Idag när jag vaknade fick jag en chock, klockan var 11:45!!! Och alla sov! Herregud, Emilia brukar ju vakna vid 7 annars. Skönt med sovmorgon dock, hehe..Vädret suger ju fortfarande nå grymt! Går ju inte att göra någonting ju..Hoppas på sol och värme snart, så vi kan njuta av semestern, och så jag och ungarna kan ut och promenera med Linda och Hugo utan att riskera att blåsa iväg och bli dyngsura!

Just nu är Fredrik och Emilia på väg till Årsunda för att hälsa på Fredriks föräldrar. Jag ska tvätta, städa lite och fixa vår budget. jippie..Eller not..

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Du bara roar dig du! :P

2008-08-05 @ 16:12:13
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0