Snyft

Blidde ingen bio idag, Cina vart sjuk. Så typiskt! Jag blev så ledsen, hade ju verkligen sett fram emot detta. Att äntligen få en liten break, gå på bio med en kompis och bara ha det bra. Men så kan det gå! På söndag hoppas jag det går bättre, då jag ska på bio med Linda!! :-)

Annars har det bara vart en dryg hemmadag. Har städat och tvättat hela dagen. Iaf jag. Fredrik har kollat på OS och klagat över att ungarna låter illa. Har kört 3 tvättmaskiner idag. Rensat Emilias garderob så nu känns det som att hon inte har några kläder kvar! Sen städade jag hennes rum, rensade bland leksakerna och ställde iordning allt. Får se hur länge det får vara fint nu då. Så bytte jag sängkläder. Håller på att rensa iordning på övervåningen så att Fredrik kan ställa iordning sin datahörna där så att Evelina kan få det oanvända datarummet. Kommer bli skitbra!

Kommentarer
Postat av: jenny

Nej, vad trist! Alltid tråkigt när man sett fram emot något... Hoppas på söndag för dig nu då. =)

2008-08-14 @ 21:55:21
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, vad tråkigt att hon blev sjuk :( Men se fram emot Söndag då istället :-)

2008-08-15 @ 08:40:01
URL: http://lindapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0