Tröttelitrött

Duktiga lilla bebisen sov hela natten! Men självklart, som vanligt när Evelina sover hela natten, så vaknar Emilia istället! Slår aldrig fel..Har hänt varje gång Evelina sovit hela natten. Undra om hon känner på sig att mamma behövs på annat håll eller nåt, haha..Blir ju så sjukt less på det, aldrig kan man få sova en hel natt..Självklart var ju Fredrik borta inatt också, eller ja han är fortfarande borta, kommer väl hemsläpandes efter lunch bakfull och jävlig förstår jag. Nästan så jag tycker lite synd om mig själv..Trött nu iaf, huvudvärk har jag med. Urk..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt blogg :P



Om du är i behov av en ny header, bakgrundsbild eller liknande eller har något tekniskt du behöver hjälp med så prata med mig :)

2008-08-10 @ 09:25:48
URL: http://bofsan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du får ge igen nån gång :) På Fredrik alltså!

2008-08-10 @ 12:18:58
Postat av: Jk

Vafan, handflata upp karln och ställ lite krav. ;P

2008-08-10 @ 13:38:48
URL: http://blog.ooh.se
Postat av: Stina

ja ajg fattar inte att du kan acceptera att han är borta hela nätter??? Han har väl lika mycket ansvar som dig för sjutton.Hade min karl ens tänkt tanken hade han fått glömmt den lika fort =)

2008-08-10 @ 13:47:17
URL: http://stonies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår inte heller hur du kan acceptera hur han behandlar dig och eran familj. Vad tänkar han med? Du förtjänar inte det här Angelica!

2008-08-10 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0