Blondinbella

Jag har följt Blondinbellas blogg ett tag nu, tycker den är lite smårolig. Och idag tipsade hon om ett par väldigt snygga skor på sin webshop bellme.se. Ett par Reebok Freestyle Hi, fanns i tre färger. Själv skulle jag väldigt gärna vilja ha de rosa! Fatta vad tufft, rosa skor :-P 399:- kostar dom på bellme. Så himla sugen på att klicka hem dom, men ekonomin just nu säger nej med stort N. Taskigt läge, men sånt är livet..Synd att alla redan hunnit köpa julklappar åt mig, annars hade detta vart perfa. Undra vad Fredrik skulle säga om jag kom med ett par rosa skor..Haha..Han hade nog inte visat sig ute med mig ^^ Fast det kanske är ett plus det med? Hahaha..

Emilia vaknade med kletiga ögon idag igen. Suck. Men det kletar inget på dagen iaf. Tur det. Äckligt ju. Men jag hade ju hoppats på att hon skulle få gå till dagis imorgon..Flickstackarn som aldrig får vara ute och leka nu mera..Deppig mamma med sömnbrist kan inte vara roligt.

Idag måste jag försöka ta mig till affären. Köpa frimärken. Glömde skicka de förbenade julkorten igår, som visst var sista dagen. Aja, jag skickar dom idag, så får dom komma fram när dom kommer. Tror inte det är nån panik faktiskt, dom kommer nog fram i tid ändå.

Evelina börjar förresten bli farlig. Hon har ju börjat sätta sig upp själv nu från liggande och nu har hon även börjat resa sig upp mot saker. Unge..Dags att ta fram störtkrukan åt henne. Har ju en sån efter Emilia, en liten tyghjälm så dom inte ska slå huvudet så jäkligt. Haha, skitfult men praktiskt!

Kommentarer
Postat av: madde

haha ja en sånn hjälm hade vi men vi använde den nästan aldrig för det hon skulle bara dra av sig den hela tiden :S

2008-12-17 @ 12:12:14
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Åh om det vore så blir jag glad. Vill inte ha mens Märks väl om en månad om det är den eller inte :P

2008-12-17 @ 21:10:24
Postat av: Bimbo Boy

BlondinAngie. ;)

2008-12-18 @ 22:36:52
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0