Godmorgon!

Godmorgon på er allesammans! Gissa vem som har fått sova hela natten? Hihi..Duktiga Evelina somnade 19:00 och sov ända till 06:00 utan att vakna en endaste gång! Så skönt! Det här med att inte sova i samma rum is da shit :-P I väntan på att datarummet är omgjort till Evelinas rum, så har vi släpat ut min madrass i hallen uppe. Jaa jag vet, lite muppigt men det är det fan värt! Jag får sova! Efter jul och nyår får vi ta tag och fixa Evelinas rum, oavsett vad Fredrik säger. Kommer ju bli underbart!

Bihålorna mina krånglar som fan fortfarande och det är inte kul. Blir som en riktigt jobbig huvudvärk som sitter runt ögonen och öronen, över kinderna och ut i tänderna. Känns som tänderna ska trilla ut vilken sekund som helst. Inte okej..Hoppas det går över innan julafton. Pga att jag ammar kan jag ju inte få den medicinen man brukar få heller, så det är bara att vänta ut skiten.

Idag får vi barnbidrag, nice! Ska, beroende på vädret, ta oss ner på stan och fixa de sista julklapparna. Eller ja Evelinas julklappar kanske vi tar i helgen. Får se vad vi hittar. Vet vad som ska köpas till de andra två iaf, pappas sambo och hennes son. Kanske får med mig brorsan och då lunchar vi nog på Jensas. Får jag inte med mig honom kanske det alltid finns nån annan som vill haka på!
Sen i helgen ska jag försöka att fixa allt julgodis. Har lite att göra. Har tänkt prova på att göra pepparkakskolor, bananfudge, fruktkola, marknadsnougat, polkabräck, mintkyssar, änglagott och kanderade äpplen. Ja vi är gottegrisar i våran familj! Mycket av de där var inte alls svårt att göra, och det ska ju faktiskt räcka över hela jul och nyår. Men känner jag oss rätt är det slut redan innan annandagen :-P

Kommentarer
Postat av: Maria Norlin

Vad skönt att hon äntligen har sovit en hel natt! Kram/ Maria

2008-12-19 @ 09:09:05
Postat av: Jenny P

Lilly sov också hela natten i natt! :D Mellan 20.20-08:20. Underbart?!

Hon har ju eget rum sedan ett tag tillbaka så det var itne rpoblemet hos oss. He he.



Jag hoppas dock inte än. Hon har lurats så här förr.. ;D Jo, lite hoppas jag.

2008-12-19 @ 19:46:40
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: madde

Guud vad sköönt å kuul.. hoppas att detta rullar på nu

2008-12-20 @ 22:13:27
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se
Postat av: madde

ja jag har funderat på det men hon sover ju själv mellan 8-12 och ändå vaknar hon 1-2 gånger vad skönt att ni får sova på natten

2008-12-21 @ 13:14:37
Postat av: madde

vill bara skriva och önska en godjul!

2008-12-22 @ 22:48:55
URL: http://densvartasvalan.bloggagratis.se
Postat av: camilla

Halloj,saknar dina inlägg,vart är du?!

Camilla

2008-12-22 @ 22:57:33
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0