På rätt väg

Verkar som att det är på rätt väg med Evelinas sömn iaf. Sov mellan 19:30 och 23:30 idag, alltid nåt. Väntar på att hon ska bli trött nu igen, så vi får sova lite till.
Det jobbiga är, att när jag väl får sova så har jag jättesvårt att somna. Gör så ont i ryggen och nacken då. Är ju fan typiskt..Skulle inte förvåna mig om jag får permanenta besvär efter den där jävla krocken. Med min tur så! Har inte fått tag på sjukgymnasten än heller. Vill ju dit så fort som möjligt..Alltså, tänk om jag får dessa besvär med rygg och nacke för all framtid, plus mina reumatiska besvär. Vad har jag för chans att få ett jobb då? Fan också..Och jag som skulle börja extrajobba nu också..Blir så less..

Längtar efter barnbidraget nu så man kan ge sig ut och handla de sista julklapparna. Gärna nåt att ha på sig på julafton också. Vill handla nån fin klänning åt flickorna med att ha på sig, gärna likadan. Hur sött skulle inte det bli? ^^ Får väl se vad Fredrik tycker om den planen, antagligen blir jag nerröstad. Hatar att inte ha pengar..*muttra*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0