Roliga natten

Natten till idag var inte att leka med. Evelina sov mellan 00:40 och 03:00 ungefär, men då var Emilia vaken istället. Drömde mardrömmar hela natten hon, stackarn. När hon väl vart tyst, ja då vaknade Evelina med feber och kunde absolut inte somna om, så jag var vaken med henne tills det var dags att gå upp med Emilia till dagis. Med andra ord, jag har inte sovit 5 minuter ens inatt. Att jag ens orkat dagen är ett under, men man orkar ju det man måste på nåt konstigt vis. Man kan ju inte bara strunta i barnen liksom. Evelina har fortfarande feber, snorig som tusan och hostar. Stackarn..Har på känn att det inte blir en rolig inatt heller. Men man vet ju aldrig, man kan ju överraskas.
Emilia hade inte sovit på dagis idag heller, fast hon sov som en räka inatt. Trodde hon skulle vara astrött, men tydligen inte. Städade lite här hemma efter dagis, det behövdes verkligen. Köket såg ut som ett bombnedslag. Men efter kvällsmaten så såg det typ likadant ut igen, haha..Åkte och handlade lite nödvändigheter efter maten och sen var det visst läggdags för Emilia. Dagen har ju gått ganska fort ändå.
Köpte förresten 2 nya téer på affären, chai te och rabarber/grädde.  Det senare var skitgott, min nya favorit! Får perioder då jag dricker mycket té, fast jag får ont i magen av det. Kan bara inte låta bli ^^ Till téet åt vi vörtlimpa. Absolut godaste limpan som finns! Jag smällde i mig 7-8 skivor, ops.. ^^

Imorgon kväll ska jag till Dennis och kolla på skräckfilm igen! Vi ska hyra Stephen King's The mist. Ser fram emot det, vi hade så grymt kul sist! Flumma och möla godis, hihi..Fram tills jag ska dit blir det fortsätta att städa och tvätta lite. Hoppas Evelina är piggare imorgon, och att ingen annan blir sjuk. Då får jag spjunk..Speciellt om jag blir sjuk. Eller ännu värre, om Fredrik blir sjuk! Han blir som 5 sjuka ungar när han är sjuk, haha..!

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Godis tills vi blir feta. :P

2008-12-03 @ 23:57:07
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0