Så typiskt..

Evelina var så duktig och sov mellan 22 och 01, sen somnade hon igen vid strax efter 03. Självklart så fick hon världens hostattack så hon vaknade! Så nu sitter vi här igen och har suttit här i ca 1 timme..Suck! Typiskt att hon skulle bli pigg också då..Aja, inte mycket att göra åt..Bara gilla läget..

Måste förresten berätta att Evelina har börjat sätta sig upp själv nu, hela tiden. Och hon har fått upp en himla fart när hon krålar på golvet. Själv hoppas jag på att hon inte börjar krypa förrens julgranen är bortplockad, haha..Annars får den väl aldrig vara ifred.
Så kan jag väl passa på att berätta om Emilias hyss idag med. Hon hämtade en pall, klättrade upp vid köksbänken och hämtade en sax, och satte sig och klippte sönder sina byxor. Jädra unge, ett av de få mjukisbrallor hon kunde ha fortfarande då hon växt ur de mesta..Vart livat här hemma då kan jag säga. Pappa Fredrik var inte glad. Inte jag heller för den delen men jag satt och ammade Evelina så jag kunde inte göra så mycket. Men hon visste att hon gjort fel, för innan vi upptäckte vad hon gjort så sprang hon upp på sitt rum och gömde sig. Jag säger då det..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej...jädra unge å klippa sönder byxorna...he he...vänta du..snart klipper hon håret på sej eller ngn annan som är i närheten..

Var ni på marknad?Vi var-jättemkt folk!!

Jättefint med all snö.Vi fikade i gruvstugan...du kan läsa mer på min blogg.

Hej hej...

2008-12-14 @ 21:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0