Älskar sommaren!

Gud så bra man mår när vädret är så perfekt!! Jag älskar sommaren! ^^

Idag vaknade Emilia 06:15, va fan..Försökte få henne att förstå att hon inte sovit klart, men hon vägrade. Hon skulle upp och äta frukost..Fine, men inget gnäll sa jag. Det enda hon gjorde var att gnälla. Klart som tusan, hon var ju fortfarande trött! Satt på Ice age och så la vi oss i soffan. Jag dåsade av ganska fort men Emilia lekte lite ett tag. Sen kom hon och kröp upp i min famn, och där somnade hon sen. Så låg vi och sov enda till klockan 11:30, då Evelina vaknade. Haha!! Skönt var det iaf, men gud så svettigt! Ammade Evelina och packade väskan sen drog vi till stranden. Idag blidde det lilla Öjaren, där kusin Malin och ungarna höll till. Idag knölade jag även på mig min bikini från förra året, måste ju få bada!! Vart lite snart-trillar-tuttarna-ut-varning, men det funkade, haha! Sköööönt att bada! Emilia älskar stranden. Och hon tyckte det var jättekul att mamma också badade idag ^^
På kvällen blidde det pizza med mamma och brorsan, så gott!! Emilia ville dock bara ha pizzasallad. Sen gick hon ner till mammas granne och tiggde åt sig alla hans tomater på tomatplantan, haha! :-D

Imorgon blir det stranden med pappa igen! Har köpt hem olika meloner, vindruvor, nektariner och så klart kakor och festis. Fast Emilia äter ju hellre frukt :-)

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja, visst kan vi göra det. Nu skulle det dock bli sämre väder så man kanske kan göra något annat istället också?



Vilken strand i öjaren badar ni på? =)

2008-07-27 @ 09:03:55
URL: http://jennypro.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha! Ja köp ett koppel till Emilia s. Nä, det ska nog gå bra det där :) Kram.

2008-07-27 @ 14:40:30
URL: http://lindapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0