Årsunda

Idag efter dagis åkte jag och ungarna ut till Årsunda och hälsade på Fredriks föräldrar. Jättetrevligt! Men jag tycker lite synd om dem, får aldrig vara ifred. Det kommer folk oanmält dit flera ggr om dagen. Bara under den tiden vi var där, 3 timmar, så kom det 4 stycken. Måste ju vara tokjobbigt, dom får ju aldrig nåt gjort bara bjuda på fika. Vi ringde iaf och frågade om det passade att vi kom förbi. Snälla som dom är så lånade dom ut pengar åt mig med, eftersom försäkringskassan som vanligt krånglar med mina pengar så jag satt här pank. Tur man har snälla svärföräldrar! Väldigt mysigt där dom bor, lugnt och skönt. Tänk att vi faktiskt var på väg att flytta dit först :-)

Kommentarer
Postat av: madde

åh där är jag sugen på å bo å :D

2008-07-04 @ 00:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0