Åshammar

Idag har vi spenderat eftermiddagen i Åshammar hemma hos Wedde och sonen Melwin. Var tänkt att vi skulle till stranden men det blåste så mycket och var ganska molnigt så poolen fylldes på deras gård istället. Vi fikade och ungarna lekte. Emilia var lite putt i början men hon kom igång sen. Wedde höll i Evelina lite och han verkade lite bebissjuk ;-P Kul med en karl som vågar hålla i en bebis iaf! Annars är de flesta karlar så mesiga och säger nej när man sträcker fram en liten bebis ^^ Min pappa t.ex har fortfarande inte hållt i Evelina, han vågar inte för han tycker hon är för liten! Haha..Jadu..Efter ett tag började det iaf att regna så då gick vi in. Plötsligt blev det ganska tyst, då har Melwin och Emilia stängt in sig i hans rum och lagt sig i hans säng, haha! Det börjas visst tidigt! Wedde har ju också brorsans gamla ödla Harry hemma hos sig, och när Emilia fick syn på den skrek hon "Mamma en krokodiiiiil!!" och vart jätteglad. Hehe..Den där lilla ödlan, knappast en krokodil kan jag säga! :-) Vi åkte hem vid 18:30, direkt till mamma för att äta kvällsmat. Falukorv i ugn, väldigt längesedan jag åt det. Grymt gott var det iaf! Men så är ju också mammas mat alltid godast! Mamma passade Evelina medans jag nattade Emilia, som var på ett riktigt dryghumör. Övertrött! Hon somnade iaf ganska snabbt när hon väl kom i säng. Nu sover Evelina också, och jag sitter här som vanligt och mölar godis!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0