Bebisdejt

Idag har det varit lite bebisdejt här hemma! Cina och Jessica kom förbi med deras bebisar. Alltid lika trevligt! Evelina och Ludwig låg bredvid varandra och "lekte" i babygymmet, så sött. Wilmer satt i babysittern och pratade för fulla muggar! Väldigt pratsjuk liten bebis :-) Jessica hade med sig en påse med massor av byxor från en tjej som läst min blogg där jag beklagade mig över min byxbrist! Vart så glad! Kunde ha några, några andra kommer jag nog kunna ha om 1 månad eller 2. Vilken lycka! Tack så jättemycket Camilla! You made my day! Nästa vecka är det dags för bebisdejt igen, då hemma hos Jessica! Längtar redan!

Efter att jag hämtat Emilia på dagis kom pappa, Petra och Simon på besök. Dom hade med sig massa fikabröd (jag som redan fyllt upp skafferiet med massa fikabröd) och en varsin grej åt ungarna. Tack tack! Emilia tvingade pappa att rita lite, och hans snigel var då inte det snyggaste jag sett inte, haha! Emilia såg vad det var iaf, hihi..

Efter kvällsmaten bakade jag och Emilia jordgubbspaj. Eller jaa jag bakade och Emilia åt upp jordgubbarna! :-D Gott blev det, tyckte jag, men som vanligt så tokdissar Emilia allt jag bakar..Schysst! Jaja, desto mer åt mig ^^

Imorgon är det bvc-time för Evelina. Ska bli kul att se hur stor skruttan blitt! Hon växer ju som en tok! Får väl se vad resten av dagen har att bjuda på då! Har massa fikabröd hemma om nån är sugen :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0