En dag på stranden

Emilia vaknade 06:40 imorse..Vilken lycka! Då hade hon också vaknat och grinat vid 05 men somnat om själv..Självklart för att Evelina sov hela natten. Så har det varit varje gång Evelina sovit hela natten, då har Emilia vaknat istället, haha..Gud så kul! Iaf så vaknade Emilia på skitdåligt humör. Väldigt vanligt på sistone. Idag t.ex så hämtade hon en hink full med grus och pinnar och hällde ut över hela vardagsrumsgolvet. "Men det gör inget mamma, du kan städa sen". Mm, tack för den du..

Efter lunch packade jag ihop massa grejer och knölade in ungarna i bilen, sen åkte vi ut till Ladis, badplatsen i Forsbacka. Pappa bor där så vi skulle bada med dom idag. Emilia hade skitkul, badade massa, byggde i sanden, "lagade mat" och fikade. Hennes glädjeskrik hördes nog över hela Forsbacka, haha! Vi fick nog lite färg på oss idag både hon och jag. Henne smörjde jag ju in, men självklart inte mig själv. Tänk att man gör samma misstag varje år, haha..Aja, det bränner iaf inte..Åt mat med pappa och dom också, på Forsbacka krogen :-P Blidde köttbullar och mos för mig och Emilia. Hon åt faktiskt riktigt bra, annars har hon ätit lite dåligt nu när det är så varmt. Evelina var glada bebisen hela dagen, mysbebisen min ^^ Vi kom hem strax efter 7. Slängde mig i duschen med Emilia sen direkt i säng med henne. Hon somnade på knappt 10 minuter! Förståeligt, hon var verkligen helt slut efter en heldag på stranden :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0