Gävle

Dagen började inge bra för mig. Evelina somnade för natten strax före midnatt igår. 03:30 vaknade jag av att Emilia satt i trappan och grinade. Öhh..Har ingen aning om vad hon gjorde där. Hon ville iaf ha frukost då sa hon. No way! Fick henne att somna om efter 1 timme. Gissa vem som vaknade då? Jo Evelina..Byta blöja och amma henne sen tog det ett tag innan hon somnade igen. Då vaknade Emilia igen och ja då var det bara att kliva upp..Suck!! Fick sova lite när Emilia var på dagis iaf.

Sen satte jag mig i soffan och tittade på tv efter sovstunden. Satt där och bara glodde, gjorde inte ett smack. Gick in på toan och upptäckte att kulan till läpp-piercingen hade lossnat!! Gah! Helt borta, letade och letade. Skumt att den bara lossnade sådär när jag satt och tittade på tv. Okej om jag fipplat som en tok på den men det gjorde jag ju inte..Skickade runt lite sms för att försöka få tag på en nya kula, men ingen hade. Fan fan fan kände jag, staven var ju på väg ur den med. Men det löste sig till slut iaf så nu är piercingen på plats som den ska igen :-)

Efter dagis åkte vi till Gävle och käkade glass och lekte i Boulognerskogen. Så mysigt där! Men det är lite krångligt att vara ensam med två barn i en lekpark speciellt när den ena inte ens kan sitta själv än. Evelina vill ju inte ligga helt själv i vagnen inte och Emilia blir sur om jag inte leker med henne. Hehe..

Nu sitter jag och väntar på att brorsan ska komma förbi med deras kamera så jag kan knäppa lite kort! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0